Ski-Doo Snowmobiles Forum banner

Can Am Defender

86K views 505 replies 41 participants last post by  DooDown87  
#1 ·
Sprawdźcie, co dostałem do wypróbowania w tym tygodniu!

85e0a5c02e7610926241dac4214f0025.jpg


2019 Defender HD10 XT z przednią szybą. Mój dealer pozwolił mi go przetestować. Ładna maszyna. Moje porównanie to 2013 John Deere Gator 825i S4, którego dostaliśmy nowego. Plusy i minusy. To nie jest WOW w porównaniu do Gator, ale mimo wszystko bardzo ładne. Wygląda niesamowicie, siedzenia są wygodne i ma dobrą moc i prędkość. Jazda z dużą prędkością jest dobra, a wspomaganie kierownicy jest idealne, ale tak samo jest w Gator. Minusem jest to, że nie jest tak płynny przy niskiej prędkości, nie tak łatwo wsiadać i wysiadać, a skrzynia ładunkowa nie jest tak wytrzymała. Czy to są przeszkody? Wcale nie. Can Am jest bardzo ładny i na pewno wezmę go pod uwagę, gdy wymienię Gator. Tylko nie jutro. Gator to bestia, zdecydowanie John Deere. Bardzo użyteczny i wytrzymały jak skała. Prawdopodobnie zaorałby pole, gdyby było to potrzebne.

Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
 
#2 ·
Tak, to są ładne maszyny.>>>>> Mam dokładnie taką samą maszynę w kamuflażu, ale model z 2017 roku, ale tę samą maszynę, a także model HDXT 8 z 2019 roku, który również posiadam na innej posesji. I przez lata na farmie mieliśmy tylko maszyny Deere. Mieliśmy również maszyny 6-kołowe od Deere>>>>> Ale ostatecznie wybiorę Can Am zamiast Deere, teraz, gdy mieliśmy okazję uruchomić je obok siebie. Mieliśmy również Polarisa, ale Can Am podoba nam się bardziej. Po prostu osobista sympatia do Can Am dla naszej rodziny>>>>> Nie miałem żadnych problemów z Deere, a właściwie z żadną z innych maszyn, które mieliśmy. Jedyną rzeczą z Polarisem są wszystkie wezwania do serwisu, które mieliśmy. Doprowadziło mnie to prawie do szału, gdy musiałem go oddać do dealera>>>>> Ale żadnych wezwań do serwisu od Deere ani Can Am>>>>> Ciesz się tym, co masz, to wszystko, co ważne>>>>> I praca, którą dla ciebie wykonuje>>>>>
 
#4 ·
Mam '19 HD8 XT - nigdy takiego nie chciałem, teraz nie mógłbym się bez niego obejść. Przejechałem nim do tej pory ponad 600 mil. W ponad 33-letnim małżeństwie to pierwsza zabawka, którą moja żona lubi tak samo jak ja.

Mój był używany w proporcji około 50/50 do pracy i zabawy - dobrze sprawdza się w obu przypadkach. W weekend odbyliśmy 90-milową przejażdżkę, również ponad 25 MPG.

Czas zabawy;

H3DLoLe.jpg


Czas pracy;

I602rzl.jpg


** Zastrzeżenie - to, że możesz, nie oznacza, że powinieneś. Po kilku przejazdach poszedłem po traktor. Defender dobrze ciągnął ten zestaw po twardym podłożu, przyczepność była problemem na miękkim podłożu.
 
#6 ·
Mam '19 HD8 XT - nigdy takiego nie chciałem, teraz nie mógłbym się bez niego obejść. Przejechałem nim jak dotąd ponad 600 mil. W ponad 33 lata małżeństwa to pierwsza zabawka, którą moja żona lubi tak samo jak ja.

Mój był używany w około 50/50 do pracy i zabawy - dobrze sprawdza się w obu przypadkach. W weekend odbyliśmy 90-milową przejażdżkę, ponad 25 MPG.
Gdzie pojechałeś?
Czy policja bardzo cię niepokoiła, skoro nie możesz go zarejestrować?

Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
 
#7 · (Edited by Moderator)
Wyszedłem z domu, pojechałem do BC po benzynę, do Montague na lunch, do Whetstone, żeby popatrzeć, a potem z powrotem do domu.

Spotkaliśmy ciężarówkę DEC wcześnie w podróży, tylko pomachał.

Jestem pewien, że pewnego dnia ktoś będzie miał trudności, ale powiedziano mi, że jeśli masz zapięty pas i kask i jedziesz rozsądnie, większość pozwoli ci jechać. Większość rozumie, że są legalne w 49 stanach - mamy tylko króla Andy'ego i Citidiots, którzy się z nami droczą.

Poza tym, kolega dostał mandat kilka miesięcy temu od strażnika leśnego. :shrug

Żona i ja zdecydowaliśmy, że będziemy się tym cieszyć, a jeśli dostaniemy mandat, po prostu go zapłacimy.
 
#8 ·
Wisconsin ma prawie wszystkie drogi gminne, którymi można jeździć legalnie. Plus znaki mówiące, że można nimi jeździć. Brak głównych dróg, ale w niektórych obszarach można jeździć drogami oznaczonymi przez hrabstwo. Kiedy będę miał okazję, zrobię zdjęcia 2 różnych obrońców, których mam. Nie lubię tandetnych osłon na drzwi, więc mam winylowe drzwi na 10 z przezroczystymi plastikowymi oknami na zamek błyskawiczny, a 8 mam twarde drzwi bez okna. W przyszłym tygodniu wrzucę kilka zdjęć.
 
#9 ·
Nie sądziłem, że spodobają mi się siatki na drzwi. Kiedy po raz pierwszy je dostałem, jedną z pierwszych rzeczy, na które zacząłem patrzeć, były różne drzwi. Teraz mam na to czas i przejechałem wiele mil i bardzo polubiłem siatki. Z przednią szybą nie jest za gorąco latem ani za zimno zimą. Może gdybym miał prawdziwe drzwi, bardziej by mi się podobały, ale na razie jestem z nich zadowolony.
 
#10 ·
Jak wam się podoba komfort siedzeń w standardowych maszynach do jazdy po szlakach? To było jedno z moich głównych zmartwień, kiedy na nie patrzyłem. XT-P wydaje się mieć nieco bardziej kubełkowe siedzenie, ale ponieważ dealer, którego mam blisko, nie miał takiego, nie mogłem go wypróbować.

Wyglądają na świetne maszyny, cieszę się, że wam się podobają. W cenie modelu podstawowego są bardzo konkurencyjne, aby wejść do maszyny klasy 800. Cieszę się, że ludzie również uzyskują z nich dobre mpg, z 800s. Podoba mi się skrzynia, podoba mi się ogólna koncepcja, ale nie użyłbym jej do rzeczywistej pracy użytkowej. To było po prostu za dużo użyteczności dla mnie, kiedy naprawdę chciałem maszyny szlakowej.

Po kilku latach posiadania Mavericka xmr 2014, tej wiosny zdecydowałem się na Mavericka X3 xds turbo r (wersja 172 KM), to była bomba. To też cholernie dobrze ciągnie... jest prawie za szybki, jeżdżę 95% czasu w trybie eco, uzyskuję 17 mpg podczas jazdy po szlakach w północnym WI. Pełna regulacja amortyzatorów i blokada mechanizmu różnicowego jest również bardzo miła. Czego naprawdę bym chciał, to żeby wypuścili zaktualizowanego Commandera, ale nie zrobili tego na rok '20. Coś z mocą 130 KM w hybrydowym podwoziu x3 z skrzynią byłoby niesamowite. Wymieniłbym się na to w mgnieniu oka.

Steve
 
#11 ·
Fotele w moim 18 XMR są świetne. Kiedy pracuję z maszyną, wystarczy przesunąć ciało, otworzyć twarde drzwi i wysiąść. Fotele sportowe UTV mają większe podparcie i pochylenie i trzy razy trudniej z nich wysiąść ze względu na podparcie i kilka cali niżej. Defender XMR 1000cc nie zwali Cię z nóg pod względem osiągów. Jest zbudowany specjalnie do jazdy w błocie, ale podobał mi się dodatkowy prześwit podczas pracy i był tani!
 
#13 ·
@ Honda400, Fotele i tak działają dla mnie świetnie. Ale mówisz o jeździe po szlakach, co dla mnie oznacza po prostu jazdę po drogach gminnych pokrytych uszczelniaczem i niektórych drogach szutrowych, ale możesz spróbować innych rodzajów jazdy po szlakach. Ale nie ja ani żona>>>>> Jedną rzeczą, której nie lubię, są pasy bezpieczeństwa, ponieważ tak bardzo wrzynają się w moje ramię, a raczej za bardzo ciągną>>>>> Ale fotele są o wiele wygodniejsze niż w Polarisie i John Deere Gators.
 
#14 ·
Kolejną ciekawą informacją jest schowek pod siedzeniem pasażera i miejsce, w którym znajduje się uchwyt dla pasażera. Miło jest wyjąć schowki, jeśli zajdzie taka potrzeba. Właśnie w tym te maszyny są dobre do pracy w gospodarstwie, a potem po prostu dla przyjemności jazdy nimi, aby pójść gdzieś na lunch.
 
#15 · (Edited by Moderator)
Myślę, że siedzenia w xt-p są w tym samym stylu co w xmr, mówi się, że są najlepszymi siedzeniami do jazdy po szlakach w Defenderze. Są bardziej dopasowane do twojej pupy, a nie tylko do ławki, co pomaga utrzymać cię na siedzeniu.

Do siedzeń X3 zdecydowanie trudno się wsiada i wysiada. To chyba jedyna skarga, jaką mam. Nie przeszkadza mi wsiadanie i wysiadanie, ale moja żona nie lubi się szarpać i wysilać, żeby wyjść.
Mój 14 był łatwy do wsiadania w porównaniu do tego.

Dzięki za info!
Steve
 
#16 ·
Siedzenia w XT nie są takie same jak w modelu podstawowym. Nie są wzmocnione XT-P, ale są ładne. Do tej pory odbyłem z nim (3) przejażdżki po 90 mil, komfort nie był problemem.

Jeśli chodzi o to, że jest to zbyt duża maszyna użytkowa, Can Am reklamuje ją jako 70% użytkową, 30% sportową, skłaniałbym się do zgody z tym. Po tym, jak miałem swój przez jakiś czas, zacząłem się zastanawiać, czy kupiłem właściwą maszynę. Moja siostrzenica szukała nowej jazdy, więc spędziliśmy trochę czasu u lokalnego dealera BRP. Po ponownym obejrzeniu ich wszystkich powiedziałbym, że dla mnie, dla tego, jak z niego korzystam, w 100% kupiłem właściwą maszynę.

Na rok 2020 zaktualizowali Defendera - nowy HD10 jest całkiem niezły. Ale za dodatkowe 2800 dolarów, aby dostać się do HD10, mój HD8 robi wszystko, czego potrzebuję. Byłbym również ciekaw, co może przynieść zaktualizowany Commander.

Powiedziawszy to, gdybym trafił Powerball, w moim garażu byłby również Maverick X3 XRS Turbo. Jakoś nie widzę, żeby to miało się wydarzyć w najbliższym czasie. :lol:
 
#18 ·
Oto kilka zdjęć naszego Defendera HD 10 na farmie. Jeśli zauważysz drążek u góry skrzyni wywrotki, brakuje jednej strony. Tanie wsporniki z nitami w plastiku. Nie zadziała dla nas przy przewożeniu drewna i/lub kamieni. Mamy również elektryczny wywrot na skrzyni i bezprzewodowy pilot do wciągarki.
 
#21 ·
Oto kilka zdjęć naszego Defendera HD 10 na farmie. Jeśli zauważysz belkę u góry skrzyni wywrotki, brakuje jednego boku. Tanie wsporniki z nitami w plastiku. Nie zadziała dla nas przy transporcie drewna i/lub kamieni. Mamy również elektryczną wywrotkę na skrzyni i bezprzewodowy pilot do wciągarki.
attachicon.gif
20190814_115421.jpg
attachicon.gif
20190814_115438.jpg
Jak dobrze działa elektryczna wywrotka?

Sprzedajemy siłowniki w tym samym stylu, których BRP używa w pracy. Na początku myślałem, że tego potrzebuję, ale po zebraniu kamieni z moją wiosną myślę, że na razie dobrze sobie radzę bez tego, ale jestem zainteresowany, aby usłyszeć, jak dobrze lub źle to działa.
 
#22 ·
Jak dobrze działa elektryczny wywrot?

Sprzedajemy siłowniki w tym samym stylu, których BRP używa w pracy. Na początku myślałem, że go potrzebuję, ale po zebraniu kamieni z moją maszyną tej wiosny myślę, że na razie dobrze sobie bez niego radzę, ale jestem zainteresowany, aby usłyszeć, jak dobrze lub źle działa.
Super dobrze. Elektryczny wywrot ani razu mnie nie zawiódł i nie musieliśmy pomagać ani asystować przy wywrocie. Załadowaliśmy go kamieniami, drewnem i ziemią po brzegi.

Teraz mój HD 8 nie ma elektrycznego wywrotu i żałuję, że go nie mam, bo raz lub dwa razy w roku mogę go potrzebować na innej posesji, którą posiadamy, ale za tę cenę chyba sobie odpuścimy, ale na farmie nie byłbym bez elektrycznego wywrotu>>>>
 
#23 ·
Kiedy dotrę do mojej drugiej nieruchomości, zamieszczę kilka zdjęć tego, co zrobiliśmy dla naszej bezprzewodowej wyciągarki za 20 dolarów w porównaniu z tym, czego BRP chciało za bezprzewodowe sterowanie wyciągarką przez wyciągarkę Warn>>>>
 
#25 · (Edited by Moderator)
Nienawidzę mojego Defendera, po prostu go nienawidzę. :lol:

Tak, to złośliwy sarkazm.

W środę wieczorem wykonywał przyzwoitą pracę na farmie.

Zeszłej nocy wsiedliśmy do niego, moja siostrzenica podążała za nami swoim Outlanderem i pojechaliśmy do Barnes Corners na kolację.

Cholera, nie może się zdecydować, czy chce pracować, czy się bawić - wydaje się, że świetnie radzi sobie z obiema.
 
#26 ·
Czy te rzeczy mają klimatyzację? Jeśli tak, to czy jest wystarczająco mocna, aby nadążyć? Dużo szkła...