Ski-Doo Snowmobiles Forum banner
21 - 40 of 79 Posts
Ik ben ook geïnteresseerd in de nieuwe versie. Kan geen instructies vinden om te zien waar ze gemonteerd worden. De oude vereisen het verwijderen van looprollen.

Ik ben het ermee eens dat de nieuwe de juiste keuze zijn... als je de tunnelmontage-versie niet wilt (ik vind de mijne fijn) of de goedkope versie wilt, maar ze zijn mogelijk pas later in het seizoen verkrijgbaar

• Like
Reactions: Snobeeler
Ik heb geen Gen 4, maar ik denk niet dat je wielen hoeft te verwijderen voor alle toepassingen. Kan me vergissen. Althans op het XS-chassis. Ze zijn zeer effectief, zelfs in het midden van de rail.

Discussion starter · #24 ·
Voor zover ik kan zien, werken de tunnelbevestigingen niet met slimme schokdempers. Dat is dus mijn dilemma.

Ik ben er vrij zeker van dat de nieuwe stijl daadwerkelijk op de rail wordt gemonteerd en vervolgens het loopwiel aan de buitenkant van de ijskrabberbevestiging wordt gemonteerd.
Er was ergens een foto.

Ik heb geen Gen 4, maar ik denk niet dat je wielen hoeft te verwijderen voor alle toepassingen. Zou verkeerd kunnen zijn. In ieder geval op het XS-chassis. Ze zijn zeer effectief, zelfs in het midden van de rail.
Ja, je zou ze kunnen verplaatsen, maar aanwijzingen waar beide voorste geleidewielen verwijderd moeten worden.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mijn dealer heeft een zaak geopend bij BRP sinds ik een set had besteld. Ze werden geannuleerd. BRP zei dat ze nu tot MY 24 worden uitgesteld... Ik had sinds april twee sets besteld...

Ik denk dat het nu een vervangbare hardmetalen punt heeft. Heb hardmetalen punten op de tunnel gebruikt en ben niet onder de indruk van hoe snel ze nog steeds slijten. Overweeg de extra kosten van de hardmetalen punten in vergelijking met geen hardmetaal. Je kunt vervangende veren voor de op de rail gemonteerde veren op eBay krijgen voor ongeveer $ 20 per kant met verzending. Net drie sets gekocht. Het brede oppervlak van het hardmetaal kan meer sneeuw opwerpen, maar als je bijna op ijs rijdt, vraag ik me af hoe effectief ze zijn in vergelijking met de enkele veer die in het ijs snijdt. JMO
Heb je een link naar de veren op eBay? Ik kan ze niet vinden.

Voor de goede orde...ze bestaan wel, ik heb ze gisteravond geïnstalleerd, het zijn de ENIGE krabbers die werken met 129" smart shox sledes (de tunnelbevestiging werkt niet met 129, alleen 137), en ze zijn geweldig. Dus...ja. :)

21 - 40 of 79 Posts