Doo heeft een nieuwe ijskrabber die op de rail gemonteerd is. Onderdeelnummer #860202330. Heeft iemand deze al gezien? Ze zijn momenteel niet op voorraad. Zou graag een set in handen krijgen.
Tunnel ones work with smart shocks, no worries there.From what I can see the tunnel mount ones will not work with smart shocks Thus my dilemma.
Zou u foto's kunnen plaatsen van de installatie op SS? Het lijkt erop dat de sensor achteraan dicht bij de treeplank zou voorkomen dat ze werken.Tunnelmodellen werken met slimme schokdempers, geen zorgen.
Ja, wiel wordt hierop gemonteerd.Ik ben er vrij zeker van dat de nieuwe stijl daadwerkelijk op de rail wordt gemonteerd en dan wordt het loopwiel aan de buitenkant van het ijs gemonteerd om je houder te krassen
Ergens was er een foto
Zou u foto's kunnen plaatsen van de installatie op SS? Het lijkt erop dat de sensor achteraan dicht bij de treeplank zou voorkomen dat ze werken.
Bedankt. Waar is het voor de sensor vastgeschroefd?
Ja, je zou ze kunnen verplaatsen, maar aanwijzingen waar beide voorste geleidewielen verwijderd moeten worden.Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkIk heb geen Gen 4, maar ik denk niet dat je wielen hoeft te verwijderen voor alle toepassingen. Zou verkeerd kunnen zijn. In ieder geval op het XS-chassis. Ze zijn zeer effectief, zelfs in het midden van de rail.
Het werd niet aanbevolen met slimme shox.Zou u foto's kunnen plaatsen van de installatie op SS? Het lijkt erop dat de sensor aan de achterkant dicht bij de treeplank zou voorkomen dat ze werken.
Bedankt. Waar is het voor de sensor vastgeschroefd?
Mark, welk onderdeelnummer is dat?Gaten zijn voorgeboord, alle onderdelen zitten in de doos.
View attachment 2007437
Heb je een link naar de veren op eBay? Ik kan ze niet vinden.Ik denk dat het nu een vervangbare hardmetalen punt heeft. Heb hardmetalen punten op de tunnel gebruikt en ben niet onder de indruk van hoe snel ze nog steeds slijten. Overweeg de extra kosten van de hardmetalen punten in vergelijking met geen hardmetaal. Je kunt vervangende veren voor de op de rail gemonteerde veren op eBay krijgen voor ongeveer $ 20 per kant met verzending. Net drie sets gekocht. Het brede oppervlak van het hardmetaal kan meer sneeuw opwerpen, maar als je bijna op ijs rijdt, vraag ik me af hoe effectief ze zijn in vergelijking met de enkele veer die in het ijs snijdt. JMO