Ik dacht dat het tijd was voor een gids voor degenen die nieuw zijn in de 900r.
Hier zijn mijn gedachten gebaseerd op daadwerkelijke gegevens die ik heb:
Volledig standaard 900r 18,5 psi is het maximale veilige boostniveau voor 91 benzine, ongeacht of je een stand-alone ECU hebt of de standaard ECU getuned of piggyback controllers!
Standaard slee met grotere injectoren kan 20 tot 21 psi boost ondersteunen op 91 benzine.
Standaard slee met grotere injectoren kan 22,5 psi boost ondersteunen op 91 benzine met lucas additief.
Wees voorzichtig als je iets gebruikt dat afwijkt van het bovenstaande, want er wordt motorschade aangericht! Sommigen hebben geluk en komen ermee weg en hebben nooit een volledige catastrofale storing, maar anderen hebben niet zoveel geluk, en ik verwijs niet naar geruchten. Ik heb uit de eerste hand kennis en het is niet leuk voor de mensen die het is overkomen. Dus als je het je niet kunt veroorloven om je motor te reviseren of te vervangen, wees dan heel voorzichtig. Ik ben gelukkig genoeg om een motor te kunnen vervangen als deze faalt, maar ik heb geen interesse in die setups op de rand. En het zien van motorstoringen bij mensen met gefinancierde sledes en geen middelen om het te repareren, is woedend om mensen deze setups te zien bepleiten. Het is niet cool jongens!!!
BJK
Hier zijn mijn gedachten gebaseerd op daadwerkelijke gegevens die ik heb:
Volledig standaard 900r 18,5 psi is het maximale veilige boostniveau voor 91 benzine, ongeacht of je een stand-alone ECU hebt of de standaard ECU getuned of piggyback controllers!
Standaard slee met grotere injectoren kan 20 tot 21 psi boost ondersteunen op 91 benzine.
Standaard slee met grotere injectoren kan 22,5 psi boost ondersteunen op 91 benzine met lucas additief.
Wees voorzichtig als je iets gebruikt dat afwijkt van het bovenstaande, want er wordt motorschade aangericht! Sommigen hebben geluk en komen ermee weg en hebben nooit een volledige catastrofale storing, maar anderen hebben niet zoveel geluk, en ik verwijs niet naar geruchten. Ik heb uit de eerste hand kennis en het is niet leuk voor de mensen die het is overkomen. Dus als je het je niet kunt veroorloven om je motor te reviseren of te vervangen, wees dan heel voorzichtig. Ik ben gelukkig genoeg om een motor te kunnen vervangen als deze faalt, maar ik heb geen interesse in die setups op de rand. En het zien van motorstoringen bij mensen met gefinancierde sledes en geen middelen om het te repareren, is woedend om mensen deze setups te zien bepleiten. Het is niet cool jongens!!!
BJK